Case Study ERP XL

Klient: PABIANICKA FABRYKA NARZĘDZI "PAFANA" S.A
Branża: Obróbka i skrawanie

Pafana od momentu założenia w 1945 roku wspiera rozwój swoich Klientów dostarczając efektywne rozwiązania w zakresie obróbki skrawaniem, jako lojalny partner, a zarazem kompetentny doradca. Firma Pafana położona jest w Pabianicach – centralna Polska. Spółka stosuje nowoczesne, energooszczędne, ekologiczne technologie, zapewniając konkurencyjność jej wyrobów wobec najlepszych firm narzędziowych świata. Pafana posiada i stosuje System Zapewnienia Jakości ISO 9001:2008 oraz System Zarządzania Środowiskiem ISO 14001:2009. Produkty Pafana dystrybuowane są na cały świat.

http://www.pafana.pl

Wyzwania biznesowe

Głównym wyzwaniem biznesowym klienta było wdrożenie oprogramowania, które pozwoli usprawnić i pogłębić kooperację grupy współpracujących ze sobą przedsiębiorstw, poprzez wprowadzanie i gromadzenie jednolitych danych oraz umożliwienie elektronicznego wykonywania operacji na zebranych danych. W ramach projektu miał być wdrożony system składający się z kilku modułów, znacznie usprawniających oraz ułatwiających optymalizację wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa i partnerów oraz zachodzących między nimi procesów.

Zakres projektu

  • Finanse i rachunkowość
  • Ewidencja środków trwałych
  • Inwentaryzacje
  • Kadry i płace
  • Handel i magazyny
  • Zaopatrzenie i logistyka
  • Elektroniczna komunikacja biznesowa – platforma B2B
  • Budżetowanie i controling
  • Produkcja (technologia, planowanie, koszty, zarządzanie)
  • Produkcja (rejestracja czasu wykonania zleceń produkcyjnych)
  • Zarządzanie Relacjami z Klientami CRM
  • Business Intelligence
  • Administracja systemu informatycznego

Zastosowana technologia

W projekcie zastosowaliśmy następujące technologie

  • Comarch ERP XL
  • Comarch ERP OPTIMA
  • GECOS MES
  • Microsoft SQL
  • Microsoft .NET
  • SAP Business Objects

Wymagania klienta

System w pełni zintegrowany, pracujący w oparciu o jedną bazę danych.

Proces wdrożenia

Proces wdrożenia składał się z kilku etapów tj.

  • Analiza przedwdrożeniowa
  • Instalacja i konfiguracja
  • Migracja wstępna danych
  • Szkolenia
  • Migracja właściwa
  • Uruchomienie
  • Asysta techniczna

Uzyskane korzyści biznesowe

  • zmniejszenie kosztów operacyjnych
  • zwiększenie rentowności produktów
  • przyśpieszenie obiegu informacji
  • eliminacja papierowego obiegu dokumentów
  • zwiększenie efektywności i szybkości obsługi stałych klientów
  • zmniejszenie błędów wynikających z czynnika ludzkiego
  • wzrost sprzedaży poprzez przyśpieszenie obsługi klienta
  • skrócenie czasu na przygotowanie analiz i raportów
  • poprawę planowania dzięki integracji wszystkich procesów biznesowych w jednym systemie
  • większa skalowalność systemu

Opinia klienta

Projekt był bardzo złożony, dlatego bardzo ważne było znalezienie doświadczonego partnera wdrożeniowego. Z perspektywy czasu okazało się, iż dokonaliśmy właściwego wyboru wybierając firmę GECOS Sp. z o.o. – Złotego Partnera firmy Comarch

Zainteresowany tym rozwiązaniem?

Zadzwoń do nas 42 684 05 55
lub napisz, pomożemy, podpowiemy.

Wskaż nam potrzeby Twojej firmy, a my znajdziemy rozwiązanie