Firma Spedimex, to jeden z liderów usług logistycznych w Polsce.
Spedimex Sp. z o.o.
Logistyka
Rozwiązanie musiało być elastyczne i wydajne bez względu czy załadunek prowadzi zarówno kilku, jak i kilkuset kierowców.
Zwiększenie efektywności obsługi i monitorowania wielu przesyłek drobnicowych, a tym, samym wielu kierowców w jednym czasie
Rozwiązanie musiało być elastyczne i wydajne bez względu czy załadunek prowadzi zarówno kilku, jak i kilkuset kierowców
Aplikacja została uruchomiona po 4 miesiącach.
Bieżąca informacja na temat przebiegu i poziomu realizacji trasy
Monitoring pracy kurierów, zwiększenie efektywności
Wyeliminowanie dokumentów w formie papierowej
Eliminacja pomyłek przez zastosowanie kodów kreskowych
Optymalizacja kosztów pracy kurierów
Pełna informacja dla klienta w przypadku reklamacji (nieterminowe doręczenie)
Możliwość śledzenia przesyłki przez klienta
Eliminowanie pomyłek i nadużyć
Największą zaletą podjętej inwestycji jest przepływ danych w czasie rzeczywistym, a więc informacja trafia do klienta niemal natychmiast po doręczeniu przesyłki. Klient otrzymuje potwierdzenie drogą elektroniczną (e-POD) ze wskazaniem na mapie punktu dostawy, określoną godziną odbioru oraz podpisem osoby przyjmującej, a w razie wystąpienia anomalii również dokumentację zdjęciową. Dzięki automatyzacji pracy dane te są wiarygodne i rzetelne. Codziennie wystawiamy kilka tysięcy listów przewozowych, drukowanych w kilku kopiach. Wdrożenie terminali w dużym stopniu przełożyło się na wyeliminowanie dokumentacji papierowej.
Firma GECOS podjęła się tego innowacyjnego projektu i stworzyła rozwiązanie “szyte na miarę” Dzięki aplikacji ePoD wygenerowaliśmy realne oszczędności oraz wyeliminowaliśmy praktycznie błędy związane z obsługą dokumentacji papierowej. Współpraca z GECOS przebiegała sprawnie i terminowo.
Jesteś zainteresowany podobnym rozwiązaniem w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami.