Produkty

Automatyczna PIM Aktualizator

Zawsze aktualna informacja produktowa w grupie IK

Co stanowi problem?

Wyzwanie biznesowe

Jednym z największych wyzwań współczesnych firm handlowych jest efektywne zarządzanie wielką ilością informacji produktowych różnego pochodzenia znajdujących się w różnych formatach i w różnych miejscach. Z pomocą w opanowaniu takiej ilości informacji przychodzą systemy klasy PIM, które zwykle stanowią scentralizowaną bazę danych przechowującą wszystkie informacje o produkcie. Dzięki systemowi PIM możemy kompleksowo klasyfikować, weryfikować i wzbogacać informacje produktowe takie jak: tytuły, opisy, fotografie, media, video, galerie, kategorie, atrybuty (cechy). Wszystkie one są następnie dystrybuowane poprzez wyspecjalizowane integracje do wyznaczonych kanałów sprzedażowych.

Jednak nie mniej ważnym problemem jest dokładna i aktualna informacja produktowa, która może i często podlega zmianom dokonywanym przez różnych uprawnionych do tego użytkowników. Jest to powszechny problem dla rozproszonych organizacji , które funkcjonują w systemie grupy spółek lub autonomicznych oddziałów .

W przypadku firmy Instal Konsorcjum zauważyliśmy, że każdy z konsorcjantów wprowadza asortyment do własnej bazy, wg własnych zasad co może skutkować brakiem aktualnej informacji na temat posiadanego katalogu produktów przez grupę Instal Konsorcjum. W związku z tym Konsorcjanci nie zawsze mogą mieć aktualny cennik katalogowy, parametry definiujące dany produkt (waga, parametry techniczne, opisy produktów, jednostki sprzedażowe itp.).

Firma GECOS opracowała specjalną, dedykowaną aplikację o nazwie PIM  Aktualizator, która powoduje tworzenie lub aktualizowanie towarów w bazie ERPXL na podstawie danych zawartych w bazie PIM Instal Konsorcjum. Towary, które po kodzie towaru nie zostaną zidentyfikowane w bazie XL podlegają utworzeniu. Jeżeli w bazie ERP XL towary mają już swoje kody wtedy zidentyfikowane po kodzie kartoteki są modyfikowane wg aktualnych informacji z bazy PIM. Aplikacja przenosi całą bazę towarową z PIM do ERP XL.

Jak zapewnić pełną synchronizacje danych produktowych bez względu na to od którego konsorcjanta pochodzą informacje ?
Twój zysk

Dzięki temu nasze narzędzie pozwala :

uzupełnić w bazie konsorcjanta informacje szczegółowe na temat towarów

skrócić czas wprowadzania dostaw towarów w IK (mamy aktualną bazę asortymentową)

gromadzić informacje o aktualnej ofercie produktowej poszczególnych producentów

Zakres synchronizowanych danych obejmuje m. innymi :

aktualizację cennika,

aktualizację informacji szczegółowych (waga, MMP, producent, ean itp.)

aktualizację drzewa asortymentowego

Masz pytanie o rozwiązanie PIM Aktualizator? Zapraszany po szczegóły do konsultantów

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem rozwiązania Automatyczna E-Windykacja , zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:

E-mail:

biuro@gecos.pl

 

tel:

502 474 034

 

PIM Aktualizator – zawsze aktualna informacja produktowa w grupie IK !

Każdy z konsorcjantów wprowadza asortyment do własnej bazy wg własnych zasad co może skutkować brakiem aktualnej informacji na temat posiadanego katalogu produktów przez Instal Konsorcjum. Nie zawsze może mieć aktualny cennik katalogowy, parametry definiujące dany produkt (waga, parametry techniczne, opisy produktów, jednostki sprzedażowe itp.).

Nasze narzędzie pomaga uzupełnić w bazie konsorcjanta informacje szczegółowe na temat towarów, tym samym skrócić czas wprowadzania dostaw towarów w IK (mamy aktualną bazę asortymentową) oraz mieć aktualną ofertę produktową poszczególnych producentów.

Konsorcjanci Grupy Instal Konsorcjum korzystają z katalogu asortymentu, który jest z lokalizowany w bazie PIM.

Każdy z Konsorcjantów wprowadza asortyment do własnej bazy na podstawie przyjętych przez siebie zasad, co może skutkować brakiem aktualnej informacji na temat posiadanego katalogu produktów przez Instal Konsorcjum. Konsorcjant nie zawsze posiada aktualny cennik katalogowy, parametry definiujące dany produkt tj. (waga, parametry techniczne, opisy produktów, jednostki sprzedażowe itp.).

Nasze narzędzie pomaga:

uzupełnić w bazie konsorcjanta informacje szczegółowe na temat towarów

skrócić czas wprowadzania dostaw towarów w IK (mamy aktualną bazę asortymentową)

gromadzić informację aktualnej ofercie produktowej poszczególnych producentów.

Zapraszany po szczegóły do konsultantów

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:

E-mail:

biuro@gecos.pl

 

Tel:

502474034

Zarządzaj plikami cookies