Produkty

Comarch Retail

Comarch ERP Retail jest nowoczesnym, kompleksowym rozwiązaniem IT przeznaczonym dla handlu detalicznego.

 

Najbardziej kompleksowy system obsługi firmy

Komu dedykowany jest Comarch ERP Retail

Comarch Retail jest nowoczesnym, kompleksowym rozwiązaniem IT przeznaczonym dla handlu detalicznego. Pozwala na elastyczne dopasowanie systemu do wymagań konkretnej branży i firmy. Aby zwiększyć potencjał Comarch ERP Retail, system został w standardzie zintegrowany z rozwiązaniem Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP XL. Tak zamodelowana struktura oprogramowania pozwala na jednoczesną obsługę sieci handlu detalicznego oraz innych obszarów działalności firmy, jak np. procesy finansowo-księgowe, logistyka, CRM czy controlling. Wbudowane narzędzia Business Process Management pozwalają na inteligentne zautomatyzowanie większości procesów zachodzących w firmie, wykorzystując tzw.  „best practices” w tej branży.

Główne funkcjonalności Comarch Retail

Kompleksowe zarządzanie stanem magazynowym

Pełna obsługa punktu Sprzedaży

Skuteczne zarządzanie asortymentem

Zaawansowane analizy i raporty sprzedaży

Zarządzanie programami lojalnościowymi

Pełna obsługa e-commerce

Comarch ERP Retail – klient w centrum uwagi

Masz pytanie o Comarch ERP Retail? Zapraszany po szczegóły do konsultantów

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem Comarch ERP Retail , zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:

E-mail:

biuro@gecos.pl

 

tel:

502 474 034

 

POS na stanowisku sprzedaży

Comarch POS to aplikacja przeznaczona dla sprzedawców pracujących na stanowiskach kasowych oraz na zapleczu sklepu. Jej głównym zadaniem jest wykonanie wszystkich operacji związanych z obsługą klienta jak również z przyjęciem i rozliczaniem towarów w sklepie. Główne wyróżniki to:

  • Praca z wieloma dokumentami – dzięki takiemu rozwiązaniu, na jednym stanowisku możliwe jest obsłużenie kilku klientów jednocześnie.
  • Obsługa dowolnych form płatności – m.in. gotówka, karta, bon lub płatności mieszane.
  • Wyświetlanie zdjęć towarów – pracownik obsługujący stanowisko kasowe ma wgląd do aktualnych opisów, zdjęć oraz szczegółowych informacji o artykułach.
  • Wielojęzyczne interfejsy

Zarzadzanie kolekcją

W wielu sieciach handlowych, zwłaszcza w branży fashion, występuje sezonowość artykułów – dany indeks towarowy tworzony jest w systemie na konkretny sezon, np. wiosna 2018. W związku z tym przynajmniej raz na kwartał istnieje potrzeba założenia i archiwizacji dużej ilości kart artykułów.

Bazując na tej potrzebie w systemie Comarch Retail wprowadzono rozbudowaną parametryzację kart artykułów, mającą na celu redukcję ich ilości oraz wprowadzono automatyczne dodawanie do systemu wymaganych indeksów.

Zarzadzanie łańcuchem dostaw

Podczas zarządzania siecią handlową na każdym kroku pojawiają się kluczowe pytania związane z procesem zatowarowania sklepów.

Ile towarów zamówić? Ile towarów przesunąć do poszczególnych sklepów? Jak często uzupełniać zapasy towarowe w sklepach? Z których sklepów przesunąć zalegający towar?

Odpowiedź na te pytania powinien generować system informatyczny, automatyzując jednocześnie te procesy, aby w ciągły sposób kontrolować i dbać o stany magazynowe poszczególnych jednostek.

Dzięki zastosowaniu platformy Comarch Retail możliwe jest przejrzyste zarządzanie łańcuchem dostaw, alokacją towarów czy replenishmentem. W wyniku zastosowania optymalizacji procesów magazynowych można m.in. zredukować koszty związane z transportem i przechowywaniem towarów.

Moduł dla handlowców pracujących w terenie

Aplikacja dla handlowców i serwisantów

Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.

Przekonaj się jak aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.

Comarch Mobile Sprzedaż współpracuje bezpośrednio z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarcg Optima , comarch XL . Comarch Altum

Elektroniczna Wymiana Danych EDI

Comarch EDI – oparta na technologii cloud platforma B2B, która umożliwia dynamiczną wymianę danych między Tobą i Twoimi partnerami handlowymi. Zaprojektowana tak, aby pomóc Twojej firmie znacznie poprawić efektywność biznesową, nasza platforma jest w pełni zgodna z najnowszymi światowymi standardami i regulacjami.

Platforma umożliwia wysyłanie i odbieranie dziesiątek rodzajów dokumentów elektronicznych przekonwertowanych na wiele różnych formatów. Dodatkowo, system można łatwo zintegrować z wewnętrznymi systemami informatycznymi firmy lub wykorzystać go w formie aplikacji webowej Web-EDI. Niezależnie od tego, którą formę wybierzesz, przyspieszy to procesowanie podczas całego cyklu transakcyjnego – od złożenia zamówienia, przez wysyłkę towarów, aż po płatność.

Ponadto, dzięki wdrożeniu technologii blockchain, traceability oraz machine learning, Comarch EDI gwarantuje, że wszelkie procesy łańcucha dostaw będą zawsze idealnie zoptymalizowane pod kątem osiągania najlepszych wyników biznesowych.

Obsługa magazyny wysokiego składowania WMS
Warehouse Management System (WMS) to kompleksowe rozwiązanie do koordynowania prac i zleceń magazynowych.

WMS usprawnia wszystkie procesy, które zachodzą w magazynach wysokiego składowania

Magazynowy system informatyczny ma ogromne znaczenie przede wszystkim dla średnich i dużych firm handlowych i produkcyjnych z magazynami o wielopoziomowej strukturze gdzie codziennie wykonuje się mnóstwo wieloetapowych procesów magazynowych.

e-Commerce dla B2B

Comarch B2B to nowoczesna platforma internetowa B2B umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. Platforma jest w pełni zintegrowana z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP.

Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być inna dla każdego z nich. Dzięki pracy w trybie online bezpośrednio na własnej bazie systemu Comarch ERP, wszystkie zmiany i nowości są widoczne w Comarch B2B bez jakiegokolwiek opóźnienia. Kontrahenci natomiast mają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze.

e-commerce dla B2C

Comarch e-Sklep to profesjonalna, a zarazem intuicyjna i prosta w obsłudze platforma e-commerce, z którą kompleksowo poprowadzisz handel w sieci! 

Branża e-commerce należy obecnie do najszybciej rozwijających się. Rynek sklepów internetowych co roku notuje wzrost. Swoje produkty w sieci sprzedają zarówno małe sklepy, jak i duże sieci handlowe.  

System Comarch e-Sklep występuje również w wersji B2B oferując kompleksową obsługę klientów biznesowych

Zapraszany po szczegóły do konsultantów

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:

E-mail:

biuro@gecos.pl

 

Tel:

502474034

Zarządzaj plikami cookies