Comarch OCR to skuteczne narzędzie, które przyspieszy digitalizację Twojej firmy. Dzięki tej usłudze błyskawicznie wprowadzisz do systemu faktury i dokumenty magazynowe. Wystarczy, że zeskanujesz dokument lub zrobisz mu zdjęcie, a chmurowa usługa Comarch OCR wykona resztę pracy za Ciebie – odczyta, skataloguje i wprowadzi do systemu kluczowe dane z dokumentu.
Dzięki temu zaoszczędzisz czas, który poświęcasz na ręczne wprowadzanie danych, łatwo wyszukasz potrzebne dokumenty i zyskasz możliwość ich podglądu w wersji cyfrowej.
Eliminacja błędów ludzkich przy wprowadzaniu faktur do systemu
Przetwarzanie wielu plików jednocześnie
Narzędzie oparte o mechanizmy sztucznej inteligencji
Szybsze wprowadzanie faktur do systemu ERP
Automatyczne przetwarzanie dużej ilości dokumentów
Wysoka jakość danych
OCR – to narzedzie oparte o sztuczną inteligencję, która przyśpiesza procesy biznesowe
Usługa OCR jest przeznaczona do rozpoznawania znaków i całych tekstów z plików graficznych w różnych formatach. Poza samą zmianą obrazu na tekst, najistotniejszym zadaniem dla OCR jest rozpoznanie kluczowych danych biznesowych (np. kontrahenci, kwoty, daty czy numery dokumentów) z zeskanowanych dokumentów. W Comarch OCR odbywa się to za pomocą mechanizmów sztucznej inteligencji, które wykonują to zadanie szybko i precyzyjnie, a następnie przenoszą rozpoznane dane do systemu np. do rejestrów VAT w przypadku faktur czy na listę przyjęć zewnętrznych w przypadku dokumentów magazynowych.
Zeskanowanie lub zrobienie zdjęcia fakturze
Załadowanie pliku z fakturą do usługi Comarch OCR
Sprawdzenie poprawności odczytanych danych
Zatwierdzenie dokumentu w systemie ERP
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem Comarch OCR , zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:
Wzrost efektywności pracy
Usprawnienie procesów biznesowych poprzez możliwość masowego przetwarzania dużej ilości dokumentów
Redukcja kosztów
Oszczędność czasu i ograniczenie błędów względem ręcznego wprowadzania dokumentów
Wysoka jakość danych
Comarch OCR odczytuje dane z dokumentów z 88% skutecznością!
Rozczytał i skatalogował już 55 mln stron
Wiele opcji zastosowania
Automatyzacja procesu wprowadzania faktur kosztowych, zakupowych oraz dokumentów magazynowych
Łatwy dostęp do danych
Zastosowanie usługi nie tylko automatyzuje wprowadzanie danych do systemu ale zapewnia stały dostęp do skanów w wersji elektronicznej
Nowoczesny algorytm AI
Zastosowanie samouczącej się sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów biznesowych
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.: