Comarch e-Sklep jest intuicyjnym narzędziem do prowadzenia skutecznej sprzedaży online. Dzięki licznym integracjom w zakresie sprzedaży oraz marketingu sprawdza się zarówno w sprzedaży detalicznej jak i modelu B2B. Dołącz do grona firm, które postawiły na Comarch e-Sklep
Krótki czas realizacji zamówienia
Łatwy kontakt z obsługą sklepu
Spersonalizowane oferty dla klientów
Zakupy przez mobilne urządzenia
Profesjonalna usługa posprzedażowa
Oferty specjalne dla naszych klientów
Wybierz sklep internetowy od wiodącego polskiego producenta oprogramowania dla firm w pełni zintegrowany z systemem ERP.
E-commerce to najszybciej rozwijający się kanał sprzedaży na świecie. Liczba sklepów internetowych nieustannie rośnie, a coraz więcej sieci handlowych i dużych firm dołącza do grona tych, które oferują swoje produkty online. Wprost proporcjonalnie do ilości e-sklepów rosną oczekiwania konsumentów poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych, w tym m.in. krótkiego czasu realizacji zamówień, możliwości szybkiego kontaktu, dostępnej i kompetentnej obsługi, personalizowanej oferty, możliwości zakupu za pomocą urządzeń mobilnych, rzetelnej obsługi posprzedażowej. Wychodzimy naprzeciw tym wymaganiom oferując autorską platformę e-commerce Comarch e-Sklep.
Na platformę Comarch e-Sklep składają się dwie aplikacje:
Comarch e-Sklep zapewnia szeroki wachlarz możliwości dzięki integracji z systemami: Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum. Nasze rozwiązania tworzą zwarty ekosystem pozwalający na obsługę wszystkich procesów handlowych (od stworzenia bazy towarów, przez efektywną sprzedaż, po fakturowanie i nadanie wysyłki). Najważniejsze procesy biznesowe zarządzane są z poziomu systemu Comarch ERP zintegrowanego z Comarch e-Sklep za pośrednictwem interfejsu wymiany danych.
zarządzanie bazą towarową,
zarządzanie stanami magazynowymi,
procesowanie zamówień,
zarządzanie bazą klientów,
operacje logistyczne, w tym integrację z kurierami, Pocztą Polską, Paczkomatami i innymi dostawcami,
integrację z hurtowniami i bazami towarów.
Aplikacja Comarch e-Sklep to webowa końcówka, w której dochodzi do interakcji z klientem. Składa się z dwóch obszarów: front-end (strona www dostępna dla klientów) oraz back-end (panel administracyjny dostępny dla sprzedawcy, w którym konfigurowane są wszelkie ustawienia strony www oraz z której prowadzona jest komunikacja z klientami).
W sklepie internetowym (strona www) prezentowane są towary, stany magazynowe i wszelkie treści skonfigurowane przez obsługę sklepu. Złożone zamówienia przechowywane są w panelu administracyjnym i w toku synchronizacji przekazywane do systemu ERP, w którym dalej są obsługiwane. Liczba sklepów internetowych zintegrowanych z systemem ERP w ramach tej samej platformy może być dowolna, natomiast każdy sklep dzięki posiadaniu własnej bazy danych może zawierać odrębną bazę towarową, treści, własny layout. Takie rozwiązanie umożliwia prowadzenie strategii wielosklepowej obsługiwanej przez jeden centralny system zarządzający wspólną bazą towarów, stanów, kontrahentów i ich zamówień.
Comarch e-Sklep jest jedynym opatrzonym gwarancją producenta sklepem internetowym na rynku w pełni zintegrowanym z systemem ERP.
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem Comarch e-Sklep , zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:
Zarządzanie bazą towarową
Kontrola stanów magazynowych
Realizowanie zamówień
Zarządzanie bazą klientów
Zarządzanie dostawami oraz integracja z firmami kurierskimi
Integracja z bazami towarów, np. hurtowniami
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.: