Produkty

Comarch PPK

Aplikacja Comarch PPK przeznaczona jest do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie oraz za pośrednictwem biura rachunkowego.

 

Najbardziej kompleksowy system obsługi firmy

Comarch PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe

Aplikacja Comarch PPK przeznaczona jest do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie oraz za pośrednictwem biura rachunkowego. Jest ściśle zintegrowana z modułami kadrowo-płacowymi Comarch ERP HR, ale również współpracuje z systemami kadrowo-płacowymi innych producentów. Może więc działać samodzielnie.

Kluczowymi funkcjonalnościami aplikacji są: możliwość ewidencjonowania danych uczestników PPK, comiesięcznego naliczania i ewidencjonowania składek oraz przesyłania ich do wybranej instytucji finansowe

Funkcje aplikacji Comarch PPK

prowadzenie ewidencji pracowników

informacje o pracodawcy i wybranej instytucji finansowej zarządzającej PPK

integracja z Comarch ERP HR lub import danych z pliku

rejestr deklarowanych procentowych składek członkowskich dla PPK

rejestr wystąpień i przystąpień pracowników do i z PPK

naliczanie i ewidencja miesięcznych składek na PPK

generowanie plików zgłoszeniowych, wyrejestrowujących, aktualizujących dane dla instytucji finansowych

generowanie plików związanych z wypłatą transferową

informacje o przelewach składekjakie należy wykonać po przesłaniu składek do instytucji finansowej

informowanie o najważniejszych zadaniach do wykonania oraz upływających terminach

generowanie plików o składkach na PPK dla instytucji finansowych

dostęp poprzez API dzięki czemu możliwa jest integracja z innymi systemami HR i oprogramowaniem kadrowo płacowym

funkcje wspierające użytkownika aplikacji w okresie autozapisu do Pracowniczych Planów Kapitałowych

Masz pytanie o Comarch PPK? Zapraszany po szczegóły do konsultantów

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem Comarch PPK , zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:

E-mail:

biuro@gecos.pl

 

tel:

502 474 034

 

Comarch PPK umożliwia:

import informacji o transakcjach związanych z uczestnictwem pracowników w PPK, które instytucja finansowa jest zobowiązana przekazywać pracodawcy
wyszukanie i wysłanie z listy pracowników osób, których dane identyfikacyjne lub inne dane związane z uczestnictwem w PPK uległy zmianie
automatyczny import pracowników do aplikacji działającej w wersji samodzielnej
wydruk deklaracji związanych z PPK: oświadczenie o zawartych umowach o prowadzenie PPK, deklaracje dotyczące wpłat podstawowych i dodatkowych do PPK oraz wnioski o dokonywanie wpłat na PPK i zawarcie umowy o prowadzenie PPK
wybór trybu pracy w aplikacji zainstalowanej na stanowisku, na którym znajduje się także Comarch ERP HR – podczas logowania możesz zdecydować, czy aplikacja ma pracować w wersji samodzielnej (standalone) czy też ma współpracować z Comarch ERP HR

Wymiana danych z wszystkimi instytucjami finansowymi poprzez plik XML

Jedną z najistotniejszych funkcjonalności aplikacji Comarch PPK jest możliwość wymiany danych z instytucjami finansowymi. Przedsiębiorca posiadający aplikację Comarch PPK może przekazać dane za pośrednictwem plików XML do każdej z instytucji oferujących prowadzenie i zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Zapraszany po szczegóły do konsultantów

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:

E-mail:

biuro@gecos.pl

 

tel:

502 474 034