Comarch ERP XL we współpracy z Comarch EDI zapewnia efektywną i bezpieczną wymianę danych w całym łańcuchu dostaw. W ciągu kilku dni Twoja firma może rozpocząć komunikację elektroniczną ze wszystkimi partnerami, niezależnie od ich zaawansowania technologicznego oraz obszaru geograficznego.
Wymiana elektronicznych dokumentów pomiędzy firmami to sposób na usprawnienie i przyśpieszenie obsługi transakcji.
Integracja z Comarch EDI, wiodącą platformą elektronicznej wymiany dokumentów
Automatyczne przesyłanie różnego rodzaju dokumentów (np. zamówienia, faktury) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem formatu XML, według szablonów najpopularniejszego standardu EDI (Electronic Document Interchange),
Komunikowanie
o występujących rozbieżnościach.
Zacieśnienie współpracy z dostawcami jak i z odbiorcami,
Eliminacja błędów ludzkich,
Redukcja kosztów, związanych m.in. z zakupem papieru i materiałów eksploatacyjnych, wysyłką i archiwizacją papierowych dokumentów,
Oszczędność czasu związanego z dostarczeniem dokumentu do kontrahenta.
rozliczenie kosztów produkcji
digitalizację w myśl idei Przemysłu 4.0 i IoT Internetu Rzeczy
Pełna i prosta integracja systemu Comarch ERP XL z oprogramowaniem sklepu internetowego Comarch e-Sklep oraz z portalami aukcyjnymi
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.: