EDI

Elektroniczna wymiana dokumentów

Najbardziej kompleksowy system do obsługi Twojej firmy

Comarch ERP XL we współpracy z Comarch EDI zapewnia efektywną i bezpieczną wymianę danych w całym łańcuchu dostaw. W ciągu kilku dni Twoja firma może rozpocząć komunikację elektroniczną ze wszystkimi partnerami, niezależnie od ich zaawansowania technologicznego oraz obszaru geograficznego.

Wymiana elektronicznych dokumentów pomiędzy firmami to sposób na usprawnienie i przyśpieszenie obsługi transakcji.

Wymiana dokumentów z poziomu Comarch ERP XL

Integracja z Comarch EDI, wiodącą platformą elektronicznej wymiany dokumentów

Automatyczne przesyłanie różnego rodzaju dokumentów (np. zamówienia, faktury) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem formatu XML, według szablonów najpopularniejszego standardu EDI (Electronic Document Interchange),

Komunikowanie
o występujących rozbieżnościach.

Mierzalne korzyści

Zacieśnienie współpracy z dostawcami jak i z odbiorcami,

Eliminacja błędów ludzkich,

Redukcja kosztów, związanych m.in. z zakupem papieru i materiałów eksploatacyjnych, wysyłką i archiwizacją papierowych dokumentów,

Oszczędność czasu związanego z dostarczeniem dokumentu do kontrahenta.

rozliczenie kosztów produkcji

digitalizację w myśl idei Przemysłu 4.0 i IoT Internetu Rzeczy

Sprzedaż internetowa

Pełna i prosta integracja systemu Comarch ERP XL z oprogramowaniem sklepu internetowego Comarch e-Sklep oraz z portalami aukcyjnymi

Zapraszany po szczegóły do konsultantów

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:

Zarządzaj plikami cookies