System ERP Comarch XL oczywiście umożliwia wysyłkę e-faktur ale jest to proces dość czasochłonny. Dodatkowo proces ten obciąża konkretnych pracowników oraz wymaga od nich fizycznego wysłania wiadomości z konkretnym załącznikiem. Pracownik odpowiedzialny za wysłanie e faktur musi mieć dokładną bazę odpowiednich adresów e-mail klienta dedykowanych do odbioru faktur handlowych.
Firma Gecos postanowiła znacznie usprawnić i przyspieszyć ten proces i opracowała dedykowane rozwiązanie własne o nazwie Automatyczna e-Faktura. Aplikacja Automatyczna e-Faktura samodzielnie pobierze adres klienta na podstawie określonego pola na karcie kontrahenta i tylko dla tych klientów, którzy faktycznie wyrazili zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, będzie wysyłała e-maile z określonym załącznikiem, w ściśle zdefiniowanym czasie.
W aplikacji można ustalić dokładny kształt i strukturę wiadomości e-mail, która ma być wysyłana, a wydruki wysłanych faktur mogą odkładać się jako dokumenty pdf w określonej lokalizacji. Po zakończeniu wysyłki faktur dla zdefiniowanego użytkownika jest dostępny szczegółowy raport wysłanych lub niewysłanych faktur z komunikatem przyczyny błędu wysyłki.
Uwalniamy czas pracowników, którzy mogą wykonywać inne zadania
Automatyzujemy żmudne powtarzalne czynności
Eliminujemy ryzyko wysłania faktur na niewłaściwe adresy email
Ułatwiamy działania administracyjne ( Wszystkie maile z fakturami są w jednym miejscu)
Możemy szybko zareagować w przypadku komunikatu o nie wysłaniu faktury
Podnosimy jakość obsługi w oczach kontrahentów
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem rozwiązania Automatyczna E-Faktura , zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.: