Comarch B2B to nowoczesna platforma internetowa B2B umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. Platforma jest w pełni zintegrowana z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP.
Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być inna dla każdego z nich. Dzięki pracy w trybie online bezpośrednio na własnej bazie systemu Comarch ERP, wszystkie zmiany i nowości są widoczne w Comarch B2B bez jakiegokolwiek opóźnienia. Kontrahenci natomiast mają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze
Dostęp do dokumentów sprzedażowych oraz materiałów bezpośrednio klientom
Kontrola stanów magazynowych w czasie rzeczywistym
Automatyzacja procesu realizacji zamówień
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
Analiza danych i raportowanie
Pełna personalizacja i segmentacja klientów
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem Comarch B2B , zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:
Pełna integracja z platformy B2B z ERP
Jednym z największych atutów platformy Comarch B2B jest jej integracja z systemem Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP XL, dzięki której szybko i wygodnie zaprezentujesz swoją ofertę kontrahentom wprost z własnej bazy danych, przyjmiesz i zrealizujesz zamówienia, jak również udostępnisz dodatkowe dokumenty, np. skany umów, ulotki promocyjne czy katalogi. Dzięki pracy w trybie online wszystkie akcje wykonane przez Ciebie po stronie systemu Comarch ERP będą od razu widoczne w Comarch B2B, a także wszystkie działania wykonane przez kontrahenta po stronie platformy B2B będą widoczne dla Ciebie w systemie ERP.
Indywidualizuj swoją ofertę i ułatwiaj kontrahentom współpracę
Nadawaj konkretne uprawnienia określonym odbiorcom. Personalizuj ofertę produktową i promocyjną. Używaj wiele jednostek miary i wysokiej jakości zdjęć, aby uatrakcyjniać ofertę. Twórz przejrzyste drzewko produktowe i wpływaj na sprawniejsze i bardziej intuicyjne poruszanie się użytkowników po Twoich produktach. Dzięki integracji z systemami Comarch ERP, grupy i zorganizowane w nich produkty zostaną analogicznie wyświetlone w Comarch B2B. System oszczędza Twój czas – nie musisz od nowa tworzyć grup produktowych.
Udostępniaj dane kontrahenta (dane adresowe, dane handlowe czy listę pracowników) oraz dodatkowe dokumenty (umowy, dokumentacje, specyfikacje, ulotki promocyjne czy katalogi) i zacieśniaj współpracę biznesową.
Automatyzacja procesu zamawiania, ofertowania
Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę w Internecie, tak aby każdy z Twoich partnerów mógł składać zamówienia o każdej porze, każdego dnia i z każdego miejsca na świecie. Nasze rozwiązanie to całkowicie bezobsługowe oraz zdalne narzędzie stworzone po to, abyś zwiększał wolumen sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień.
Specjalnie dla Ciebie wprowadziliśmy funkcjonalność n-koszyków, dzięki której klienci kompletując zamówienie mogą dodawać towary do n-różnych koszyków (np. wskazując do każdego inny adres wysyłkowy), co znacznie ułatwia zakupy i skraca ich czas. Klienci mają możliwość również składania powtarzających się zamówień za
pomocą jednego kliknięcia. Otrzymuj zapytania ofertowe, twórz oferty, przekształcaj je w zamówienia i zarabiaj!
Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz wgląd w stan realizacji
Comarch B2B zadba o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli dostęp oraz wgląd do pełnej historii swoich faktur, zamówień oraz płatności i mogli w każdej chwili je wydrukować. Platforma B2B przypomni kontrahentom automatycznie o niezapłaconych dokumentach oraz przeterminowanych płatnościach. Dzięki pełnej integracji z systemem Comarch ERP system automatycznie pobiera informacje o wszystkich dokumentach księgowych dla każdego odbiorcy. Umożliwiaj kontrahentom śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności. Dbaj o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli komplet informacji odnośnie waszej współpracy i sukcesywnie buduj jego zaufanie.
Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami
Platforma umożliwia umieszczanie dowolnych informacji, które chcesz w danej chwili przekazać kontrahentom – ważne komunikaty, nowości produktowe, nowe promocje, informacje o dostawie, instrukcje obsługi, regulaminy itd. Pamiętaj, komunikacja z klientami jest bardzo istotną kwestią i może rozwiązać wiele niepotrzebnych problemów w przyszłości. Jednym słowem, sam decydujesz o tym, co i komu chcesz zakomunikować bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów
Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów
Comarch B2B posiada innowacyjną możliwość tworzenia filtrów i efektywnego filtrowania (wyszukiwania) produktów. Szybka, zoptymalizowana wyszukiwarka pozwoli Twoim kontrahentom sprawnie znaleźć to czego w danej chwili szukają. Natomiast dzięki mechanizmowi tworzeniu zaawansowanych filtrów wyszukiwania, Klienci oszczędzą swój czas i zautomatyzują pracę na platformie. Filtry mogą zostać zapisane i użyte przez użytkowników w każdym momencie. Dają niesamowite możliwości! Przy szerokiej ofercie produktowej bardzo istotne jest sprawne poruszanie się pomiędzy różnymi typami produktów.
Comarch e-Sklep B2B współpracuje z systemami Comarch ERP: Optima, XL oraz Altum. Niektóre funkcjonalności e-Sklepu B2B mogą się różnić od wybranego systemu Comarch ERP.
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.: