Rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), POS, fakturowanie, magazyn, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych czy analizy Business Intelligence.
Kontrola stanu prac zleconych pracownikom zdalnym: serwisantom i handlowcom
Wspomaganie codziennej pracy przedstawicieli handlowych poprzez aplikację mobilną na smartfonie lub tablecie
Wspomagania codziennej pracy serwisantów przez aplikacje mobilna
Wspomaganie mobilnych sprzedawców przy negocjowanie najlepszych warunków handlowych oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu
Mobilne aplikacje przyspieszają wydawanie, przyjmowanie i inwentaryzowanie towarów na magazy
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem Comarch Mobile , zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:
Głowne korzyści z zastosowań comarch MOBILE:
Umożliwia dostęp do kluczowych danych i funkcji biznesowych z dowolnego miejsca i urządzenia
Poprawa współpracy i komunikacji między zespołami
Umożliwia generowanie raportów w czasie rzeczywistym
Śledzenie postępów prac pracowników terenowych
Nasze aplikacje mobilne pomagają w takich obszarach biznesowych jak : sprzedaż – wizyty handlowe, zarządzanie magazynem i pracami serwisowymi, czas pracy i kadry, przeprowadzanie inwentaryzacji, realizacja transakcji w sklepach statcjonarnych (mPOS). Wybierz rozwiązanie dla Twojej firmy
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.: