Serwis i remonty

Najbardziej kompleksowy system do obsługi Twojej firmy

Działalność serwisowa może polegać na ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej) jak również w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu).

W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia narzędzia realizacji procesów typowych dla obszaru serwisowego

Comarch XL serwis i remonty to:

Ewidencja serwisowanych urządzeń

Planowanie zleceń serwisowych

Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń

Realizacja zleceń serwisowych

Współpraca z Comarch Mobile Serwis

Zapraszany po szczegóły do konsultantów

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółowym omówieniem tego narzędzia, zapraszamy do kontaktu z ekspertem GECOS.:

E-mail:

biuro@gecos.pl

 

Tel:

502 474 034

Zarządzaj plikami cookies